Don't be ribanc! (felnőtt tartalom)

2017.08.16

Manapság marha divatos ribinek lenni. Ez folyik a médiából, internetről, újságokból. Éljen az emancipáció meg az egyenjoguság meg az ilyen és ehhez hasonló szarok, miközben a nők 40 évesen szülnek és mire eljutnak idáig több férfit probálnak fel mint cipőt....

Az, hogy valaki mennyire olcsón adja oda magát, mindenkinek a magán jellegű problémája. Az azonban, hogy az ő felelőtlensége miatt más hogyan szenved, már közel sem az!Az alábbiakban kifejtem a véleményem erről a kialakult helyzetről és megosztok egy rendkivül kellemetlen tapasztalatot!

Életem legrosszabb élménye

Elöször a saját tapasztalatommal kezdem a blogot. Ez megtörtént, valós dolog amiről bár kellemetlen beszélni, mégis szépen példázza a felelőtlenség és a nőietlenség példáját.

Egy kapcsolatomról szól ez a történet. Mindegy mikor és hogy ki a főszereplő, a lényeg a sztori. Tehát adott egy párkapcsolatom, ami igen komoly volt, a maga kellemes és kellemetlen részeivel is. Amikor egy párkapcsolat komolyra fordul (összeköltözés, eljegyzést, stb..) az nem mindig megy zökkenőmentesen. Sajnos mi is párszor szakítottunk majd újra összejöttünk. Egy ilyen szakítás alkalmával szedett össze az úriember egy lányt akivel sajnos több gond is akadt. Az egyik az, hogy a srácnak szokása volt a hírtelen jött szabadságot kiélvezni bár a végén valahogy mindig vissza kívánkozott hozzám, csak hogy ez alatt az idő alatt én sokat veszítettem az iránta érzett tiszteletből és megbecsülésből.

Amikor egy kapcsolat után valaki azonnal rohan más ágyába, az kizárólag az önbizalomhiányának köszönhető. Megcsappant a nőiessége vagy a férfiassága mert úgy érzi, nem kellett valakinek ezért görcsösen rohan valaki máshoz, hogy azt érezze, szexis! De ez hazugság és elsősorban önmagunknak hazudunk ilyenkor. Tehát össze szedte ezt a látszólag nagyon tiszta és csinos lányt. Hosszú szőke haj, kifogástalan smink, stílusos csinos öltözködés....ki gondolná milyen problémák jönnek majd később. Ennek az úriembernek szokása volt a munkahelyi környezetéből választani aktuális prédát, hiszen ez egy könnyű, kézenfekvő megoldás. Ebben az időszakban éppen igyekezett újragondolni az életét és újra felépíteni, hiszen korábban az én lakásomban élt. Vidéki lévén mindenképpen albérletet kellett szereznie magának ezért úgy döntött, miért ne költözzön össze ezzel a leánykával. Ezzel sajnos a lányban is azt éreztette, hogy ez egy komoly kapcsolat. Akkor még csak 1 hete voltak együtt. Kezdetben a lány kedvesnek, jófejnek tűnt, aki nyitott és barátságos, ezért úgy döntött az úriember, hogy talán vele, állandósíthatja a partnerkapcsolatot. Igen...ez egy nagyon de nagyon felelőtlen döntés. Lakva ismerszik meg a másik, mondják, de azért ez így elég sok rizikót is tartogat magában!

Nos, végül közösen kivettek egy ingatlant a belvárosban és elkezdték bebútorozni. Nagyjából mindent meg is vettek közösen, majd elkezdték a saját kis közös életüket! Innentől kezdődtek a bajok. A leányzó első este fogta és megtekert egy füves cigit mondván, hogy ünnepeljék meg az alkalmat. A srác nem volt feldobva a ténytől hogy a frissen választott hölgyemény droggal szándékozik ünnepelni pláne, hogy ő nem használ kábítószert. Viszont nem a 18-ik században élünk és egy alkalom igazán nem a világ, ezért végül nem lett belőle vita. Majd szépen lassan állandosult ez a probléma. Kezdetben még nyíltan tekergette otthon a cigiket majd amikor a srác elmondta neki, hogy számára ez nem fér bele, mocsok módon titokban probálta csinálni. Mivel a fiú dohányzott, egy alkalommal megtalálta a füves cigi maradékát a hamutartóban. Akkor kiderült, hogy a csaj rendszeresen szarrá tépte magát otthon. Munka után minden egyes nap, betépve üllt otthon. A srác elmondása szerint a szeme csillogott, be volt lassúlva és teljesen szét volt esve. Ez se nem túl szexi se nem túl kívánatos látvány egy nő részéről. 

Ha ez még nem lenne elég, a csaj se nem takarított se nem főzött. A srác később mutatott egy videót, amin ő csinálta meg a salátát, amit a lánynak kellett volna. Egyetlen alkalommal állt neki főzni, akkor is szétbarmolta a kaját és dobhatták ki a kukába....! Elég hervasztó, amikor egy nő össz teljesítménye az, hogy csinoska. A ház egy rakat szemét, kaját csak akkor látnak ha rendelnek, rendszeresen bedrogozik és mind e mellé, minden hétvégén bulizik a haverjaival, amíg a párja otthon fekszik! Nem...nem erre vágyik egy férfi. 

Pár héttel később egy teljesen lényegtelen dolog miatt beszéltem a sráccal telefonon. Volt pár lezáratlan ügyünk amit meg kellett beszélnünk. Közben (mivel már sok idő telt el és képesek voltunk harag nélkül beszélni)  elkezdtük átbeszélni hogy jelenleg miújság velünk, hogyan alakul az életünk. Ez felszakított pár régi sebet mindkettőnkben és átfordult a beszélgetésünk egy sokkal személyesebb formába. Nagyjából egy napot beszélgettünk át, kisebb megszakításokkal. Végül felmerült hogy találkozzunk és beszéljünk. Mivel én mindig korrekt voltam és ebből sosem adtam alább, közöltem vele hogy amíg barátnője van, szóba sem jöhet sem találkozó sem egyéb. Este, pont akkor beszéltünk amikor már otthon volt a barátnője is, aki emiatt (végülis érthető módon) kiakadt. A nagy vita után végül a lány hazament én pedig másnap találkoztam a fiúval. Kibékültünk de leszögeztem, semmi nem lehet köztünk amíg az előzőt le nem zárja tisztességesen. Mint az várható volt, nagy vita és sírás volt belőle de végül a lány két nappal később elköltözött. Ő azt hitte miattam lett vége a kapcsolatnak de ez tévedés volt. A fiú elmondta, hogy egyébként sem maradt volna szívesen tovább egy ilyen lánnyal mert neki nem ez a szinvonala.

Első alkalommal, amikor oda mentem a lakásra teljesen leesett az állam. A fürdőszobában a kád tele volt hajszálakkal, a kád szélére lerakódott mocsokkal. A tükör tiszta vízkő volt és az egész fürdőszoba úgy volt undorító, ahogy volt. A konyhában halomra állt a mosatlan. A lakásnak nem volt otthon "feelingje", a konyhában semmi alapvető, főzéshez szükséges felszerelés nem volt. A lány egy tisztítószert sem vásárolt. Minden össze-vissza volt, Jó, nem várom el hogy egy nő rabszolga munkát végezzen de szerintem fontos, hogy mi nők otthont teremtsünk egy albérletből, takarítsuk ki a könyezetünket és éljük meg a nőiességünket. 

Nincs annál visszataszítóbb, mint amikor egy nő haza jön délután és ahelyett hogy valami finomat főzne vagy kicsit rendbe szedné a környezetét, inkább megcsavar egy jointot, betép mint a szar és bedöglik a tv elé. A srác hétvégente egyedül volt otthon mert a csaj elmászkált inni meg szívni a többiekkel. 

Miután nem voltam hajlandó se a wc-re leüllni se a kádban fürödni, ezért fogtam és első este az egész lakást kitakarítottam. A fiú csak állt és nézte mosolyogva,majd megölelt és azt mondta, borzasztóan hiányzott neki hogy egy NŐvel éljen együtt. Elmondta hogy minden nap gondolt rám és arra, milyen jó volt hogy én mindig figyeltem a lakásra, finomakat főztem és mindig vele töltöttem a szabadidőmet. Hatalmas különbségek vannak a lányok és a nők között. Végül újra össze jöttünk és ez csak erősítette a kapcsolatunkat mert a srác már értékelte azt, amit eddig természetesnek vett.

Sajnos a sztori itt lessz csunyább......

Miután újra kezdtük a kapcsolatunkat, a lány megprobált a srác alá tenni a munkahelyén, félig meddig sikerrel. Elég nagy károkat okozott de hál' istennek végül megoldódott a probléma sőt, a lány jött ki belőle kellemetlenül. Ezen felül egy közös rendezvényen (ahova én is hivatalos voltam)a végtelenségig járatta le magát azzal, hogy megprobált egy fényképen szerepelni a párommal, miközben én 4 méterrel arrébb ültem az asztalnál. Egész nap minket lesett, hangoskodott hogy felhívja magára a párom figyelmét majd leitta magát, beszívott és amikor látta hogy szarunk rá, eltűnt. A problémák azonban nem tűntek el. A lakás hűtőjében megtaláltam egy orvosi dobozt, tele kis kúpokkal. A páromnak anno azt mondta hogy aranyérre kell de mint kiderült, ez egy gyógyszertárban előállított, személyre szóló hüvelykúp volt, mivel a hölgy beteg volt. A páromat megkérdeztem nem tapasztalt-e a lányon valami szokatlant és mondta hogy de, érezte rajta "odalent" hogy valami nincs rendben. Én erre iszonyatosan ideges lettem, úgyanis természetesen elkaptam tőle az undorító betegségét. Hosszas gyógyszeres kezelés, sírás és idegesség után sikerült kikezelnem magam. Ez nagyon megérintett mivel nekem sosem volt ilyen problémám. Ennek az a fő oka hogy nincs egyéjszakás kapcsolatom, odafigyelek magamra és tisztán tartom magam. Ha az ember nem cserélgeti a párját akkor ritkán fordul elő ilyen intenzitású betegség. Persze, egy strandolás után vagy akár egy nyilvános wc használata után is adódhatnak kisebb gondok, azonban amit gyógyszertárban kevernek ki, az mindig nagyon komoly dolog ami 70%-ban a sűrű párcsere eredménye! Mint kiderült, első randin sikerült meghúznia a páromnak ezt a lányt ami sokat elárul egy nőről. Ha vele megcsinálta, előtte és utána is megfogja. 


Mivel ez egy blog bejegyzés, ezért ez most személyesre sikerült. Kellemetlen sztori de sokat mond. A felelőtlen szexuális együttléteknek sajnos többnyire mindig a nők isszák meg a levét. Az igénytelenül élő nők többnyire délen is igénytelenek. Ha egy nő sűrűn cserélgeti a partnerét az nagyon kellemetlenül végződhet és ez nem csak rá lehet negatív hatással! Az ilyen fertőzések nem mindig veszélytelenek. A méhszáj gyulladásától egészen a meddőségig is terjedhet a betegség ami egy életre megnyomorítja a nőket. A férfiak is rengeteg kellemetlen tünettel találkozhatnak mint a kiütések, viszketés vagy akár gyulladások. Ha egy nőnek kellemetlen szaga van, akkor mindenképpen óvszert kell használni. Ha hosszabb távra tervezünk vele akkor pedig nyíltan kell beszélni erről és kerülni a kontaktust amíg labor eredmények nem igazolják a teljes gyógyulást. A kikezeletlen betegségek további súlyosabb következményekkel járnak. Képzeljük el hogy ez a lány mindenkivel lefekszik első randin....vajon hány, különböző szart szedhetett már össze, amiket ott hagy a fiúkon minden alkalommal majd egy másik lány szenved miatta. Borzasztóan undorító, visszataszító és szánalmas. Egy ilyen eset rányomja a bélyegét a kapcsolatra is az új barátnővel. Olyan ember életét teheti tönkre, aki nem tehet róla mégis szembesülnie kell vele. Összesen 20.000 Ft-ba került a kezelésem, arról nem is beszélve hogy olyan gyógyszert kaptam,amitől borzasztóan rosszul voltam. A párom persze fizette a költségeket és nagyon rosszul érintette szegényt, hogy akarata ellenére ilyen kellemetlenségnek tett ki. Tehát, sokat szenvedtem egy másik nő hányadék életstílusa miatt!


Figyeljünk egymásra!



Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el